Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
1. Kto jest administratorem
danych osobowych użytkowników pielegniarki.com.pl?
Administratorem danych osobowych (zwanym dalej "Administratorem")
użytkowników (dalej jako „Użytkownicy”) korzystających z serwisu
pielęgniarki.com.pl (dalej jako „Serwis”) jest ENTROPIA Magdalena Sawicka z
siedzibą w Poznaniu przy ulicy Wierzbięcice 44A/lok 53B, 61-568 Poznań, wpisana
do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Poznania
w Poznaniu, pod numerem REGON: 302415606, NIP 876-169-61-66.
Administrator przykłada szczególną wagę do ochrony danych
udostępnionych przez Użytkowników Serwisu. Dane udostępnione przez Użytkowników
są chronione i zabezpieczone przez Administratora przed dostępem osób
nieupoważnionych.
Serwis jest ogólnodostępny dla wszystkich
zainteresowanych.
Użytkownik dobrowolnie wypełnia formularz w celu
dokonania rejestracji i dobrowolnie wprowadza dane niezbędne do stworzenia
Konta oraz Wizytówki Użytkownika.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich
zachowaniu poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies oraz gromadzenie logów
serwera www przez operatora hostingowego OVH.
2. Jakie dane są niezbędne do
rejestracji – i dlaczego akurat one?
Podczas procesu rejestracji, przebiegającego przy użyciu formularza
umieszczonego na stronie http://pielegniarki.com.pl/user/register, niezbędne
jest podanie następujących danych: adresu poczty elektronicznej – loginu do serwisu,
imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania oraz głównej specjalności.
Dodatkowo obligatoryjne jest wybranie hasła. Podanie specjalności dodatkowej i
wykształcenia jest opcjonalne (wymagane jedynie w przypadku tworzenia
Wizytówki).
Podanie ww. danych ma na celu łatwiejsze dotarcie do pielęgniarki lub
położnej wyspecjalizowanej do pomocy w konkretnie określonych potrzebach.
Rejestracja nie jest jednoznaczna z utworzeniem Wizytówki.
Użytkownicy w każdej chwili mają prawo wglądu do swoich danych oraz ich
nieodpłatnej aktualizacji. Użytkownicy mają w szczególności prawo do swobodnego
edytowania treści oraz nieodpłatnego usunięcia Konta.
3. Jakie korzyści oferuje
utworzenie Wizytówki?
Zarejestrowani w Serwisie Użytkownicy wykonujący zawód pielęgniarki i/lub
otrzymują możliwość bezpłatnego stworzenia własnej wirtualnej Wizytówki.
Wizytówka trafia do ogólnopolskiej bazy danych, przeznaczonej dla osób
poszukujących prywatnej, odpłatnej pomocy profesjonalnej pielęgniarki lub
położnej. Utworzenie Wizytówki jest całkowicie dobrowolne i zależy wyłącznie od
decyzji Użytkownika.
Do stworzenia Wizytówki wystarczy podanie następujących danych:
a. imienia i nazwiska pielęgniarki i/lub położnej;
b. województwa;
c. specjalizacji;
d. adresu e-mail.
Dodatkowo Użytkownik może również podać numer telefonu, adres strony www,
nr prawa wykonywania zawodu oraz informacje o świadczonych usługach.
Celem stworzenia bazy pielęgniarek i położnych jest umożliwienie osobom szukającym
profesjonalnej pomocy pielęgniarki i/lub położnej np. chorych lub ich rodzin
znalezienia właściwej pomocy.
Osoby zainteresowane pomocą profesjonalnej pielęgniarki lub położnej mogą
skorzystać z nieskomplikowanej wyszukiwarki poprzez wybranie konkretnej
specjalizacji, województwa, powiatu, miasta bądź kodu pocztowego. Jest to
rozwiązanie korzystne zarówno dla ew. pacjenta, jak i dla pielęgniarki/położnej.
Stworzenie Wizytówki w bazie Serwisu jest całkowicie bezpłatne.
4. Jak przebiega udostępnianie
danych osobowych Użytkowników Serwisu?
Dane osobowe podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w
granicach prawnie dozwolonych, a dane umożliwiające identyfikację osoby
fizycznej są przekazywane wyłączenie za zgodą tej osoby lub na jej wyraźne
życzenie. Należy podkreślić, że Administrator może mieć obowiązek udzielania
informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z
prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
Dane Użytkowników przetwarzane są w sposób zgodny z zakresem udzielonego
zezwolenia oraz wymogami prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn.
zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Zbiór zgromadzonych danych chroniony
jest tak, jakby były danami osobowymi, tj. traktowany jako wydzielona baza
danych i przechowywany w logicznie wydzielonej strefie bezpieczeństwa,
zapewniającej właściwą ochronę bazy.
5. Czym są pliki cookies tzw.
“ciasteczka”?
Serwis korzysta z plików cookies (tzw. „ciasteczek”), tzn. danych
informatycznych, w szczególności plików tekstowych, przechowywanych w
urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczonych do korzystania ze
stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony
internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym
oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym
Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator
Serwisu, a wykorzystywane są w następujących celach: tworzenia statystyk, które
pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron
internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; utrzymania
sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi
na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła; określania
profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach
reklamowych, w szczególności sieci Google. Pliki cookies zamieszczane w
urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez
współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa)
zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym
zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe
jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten
temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności
sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Użytkownik
korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Użytkownika
lub czasie pozostawania na danej stronie. W zakresie informacji o preferencjach
Użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google Użytkownik może przeglądać
i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia:
https://www.google.com/ads/preferences/
Wyłączenie obsługi plików cookies jest możliwe, może jednak utrudnić, a w
skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron www.
6. Jakie informacje
przechowują logi serwera pielegniarki.com.pl?
Informacje o zachowaniach Użytkowników podlegają automatycznemu logowaniu w
warstwie serwerowej systemu informatycznego używanego przez Serwis
pielęgniarki.com.pl. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania
Serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych
usług hostingowych.
Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi
może podlegać czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi, nazwa stacji
klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP, informacje o błędach
jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, adres URL strony poprzednio
odwiedzanej przez Użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do
Serwisu nastąpiło przez odnośnik, informacje o przeglądarce Użytkownika oraz o
adresie IP.
Dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, a
wykorzystywane są jedynie dla celów administrowania serwerem.
7. Subskrypcja newslettera
Podczas rejestracji lub w późniejszym czasie Użytkownik może wyrazić zgodę
na subskrypcję newsletter, tzn. otrzymywanie drogą mailową bezpłatnych
informacji związanych z działalnością Serwisu, wysyłanych okresowo przez Administratora.
Subskrypcję można w każdej chwili anulować, poprzez kliknięcie na link
„wypisz się”, znajdujący się w każdej przesłanej wiadomości elektronicznej.
Rezygnacja z subskrypcji nie jest jednoznaczna z usunięciem konta w Serwisie.
Administrator zastrzega sobie prawo do przesyłania za pośrednictwem
newslettera reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, Poz. 1204
z 2002 r.); chwilowego wyłączenia usługi newslettera ze względów technicznych.
8. Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt poprzez
adres e-mail: kontakt@pielegniarki.com.pl.
W przypadku zaktualizowania lub usuwania danych osobowych Użytkownika
prosimy o kontakt mailowy: kontakt@pielegniarki.com.pl.
Powyższa Polityka Prywatności wchodzi w życie w dniu jej opublikowania w
Serwisie i obowiązuje do odwołania lub zmiany. O dokonanej zmianie Polityki
Prywatności Usługodawca poinformuje Użytkownika drogą poczty elektronicznej na
wskazany adres e-mail na 14 dni przed jej wejściem w życie, tzn. od dnia
opublikowania w Serwisie.
Brak akceptacji Polityki Prywatności i/lub regulaminu danej usługi oznacza
brak możliwości pełnego korzystania z konta Użytkownika w serwisie
pielegniarki.com.pl.
Poznań, dn.1.03.2017r.